4 İSMAİL DOĞAN'DAN HARİKA BİR KARİKATÜR

/ Cumartesi, Aralık 18, 2010 /


İsmail Doğan Hocamızın "Karga ve Tilki" isimli bu harika karikatürü bana sürekli "yenilenen" vergileri ve halk üzerindeki etkilerini anımsattı.Her yeni vergi konulduğunda,o akşam,ana haber bültenlerinde sokak röportajları olur;halka sorarlar "Yeni vergiler hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye.Bu soruya ,çoğunluk şu  cevabı verir:"Alıştık artık!".Evet,alıştık ve yakında hediye paketleriyle yapacağız ödemelerimizi,ağzından peynirinin alınmasını bekleyen karga gibi.


İSMAİL DOĞAN 'ın diğer eserleri için:

4 yorum:

{ ISMAIL DOGAN } on: 18 Aralık 2010 20:17 dedi ki...

Bu duyarliligin için ben sana tesekkür ederim çigdem....dillerine saglik.! önemli bir konuyla bagdastirmissin..o zaman çizgimi hediye ediyorum o tilkilere:)..senin vergiyi paketlemene gerek kalmadi:)) sevgilerimle..
ismail DOGAN

{ cıgdem demır } on: 19 Aralık 2010 00:49 dedi ki...

Naptınız hocam?Hem peyniri kaptılar hem de çizgiyi o zaman :)))

Asıl ben teşekkür ediyorum hocam :)

{ ISMAIL DOGAN } on: 19 Aralık 2010 15:57 dedi ki...

sagolasin çigdem..;o tilkiler neyi kapsalar doymazlar zaten..biz de daha ne peynirler var merak etme :)))

{ cıgdem demır } on: 25 Aralık 2010 21:27 dedi ki...

:))

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011 Çiğdem Demir, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger