5 BEN VE KARİKATÜRLERİM MİLLİYET GAZETESİNDE

/ Cumartesi, Aralık 25, 2010 /


MİLLİYET gazetesinin cuma günleri çıkan eki MİLLİYET AKADEMİ'de ben ve karikatürlerim. (Fotoğrafım istenince ben de portre karikatürlerimden birini göndermek istemiştim.Alex Gumà Bondía'nın benim için yaptığı portre karikatürümü seçmiştim bunun için(SAĞ EN ÜSTTEKİ RESİM).Alex ve karikatürle ilgili bilgi vermeme rağmen belirtilmemiş.Ben buradan belirtmek istedim. / 
                                                                   .........
I and my cartoons in a newspaper supplement.The name of the newspaper is MİLLİYET and the name of the supplement is MİLLİYET AKADEMİ.(When a photo of me was required,I wanted to send the portrait cartoon of me which is made by Alex Gumà Bondía(THE TOP RIGHT IMAGE).Although I gave information about the cartoon and Alex,it wasn't given in.I wanted to indicate.

5 yorum:

{ Yasemin Şahin } on: 25 Aralık 2010 21:51 dedi ki...

Çok güzel bir haber bu.. Bilmediğim bir sürü şey öğrendim.. Tebrik ederim Çiğdem, kocaman sevgilerimle...

{ cıgdem demır } on: 25 Aralık 2010 22:02 dedi ki...

Merhaba Yasemin,
Çok teşekkür ederim.Daha çok görüşebilsek daha çok tanıyacağız birbirimizi bence :)))Bak,haftaya da Aslı çıkacak orada öyle diliyorum :)

Adsız on: 25 Aralık 2010 23:13 dedi ki...

Vay canısını! Tebrik ederim :)

{ cıgdem demır } on: 25 Aralık 2010 23:25 dedi ki...

Teşekkür ederim :)

{ adımiziart } on: 27 Aralık 2010 10:20 dedi ki...

Canım Çiğdem,
Bir de buradan tebrik edeyim. Öncelikle Milliyet'in seni sunumu harika, ben sana hep söylüyorum, herkes de söylüyor bir kez de onların kaleminden okudun...

Dostum çok güzel işler yaptın bizlere kendi dünyanın estetiğinin kapılarını açtın. Orda bizlere cömertçe rengarenk çizgilerini sundun.

Çizgiyle maceranın hayat boyu süreceğini ve bu sayede bizi hayatlarımız boyunca besleyeceğini biliyorum.

Dostum, sağlıcakla kal:)))

*Bana da ayrıca motivasyon oldu:)

Sevgiyle...

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011 Çiğdem Demir, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger