1 TEŞEKKÜRLER OFFROADCUYUZ.COM

/ Pazartesi, Ocak 02, 2012 /
Dün paylaştığım yazıdan sonra, sitelerinde  kendi karikatürümü farklı bir isimle gördüğüm offroadcuyuz.com sitesi adına Adnan Bey'den  özürlerini belirten bir mail aldım. Bu duyarlılık için kendilerine çok teşekkür ederim. Karikatürü başka bir yerde beğenen bir arkadaşlarının forumda paylaştığını belirten Adnan Bey, bu durumdan haberdar olduktan sonra forumda karikatürün bana ait olduğunu belirttiklerini yazmış. Kendilerine tekrar çok teşekkür ederim.

1 yorum:

{ Off Road } on: 21 Şubat 2012 08:54 dedi ki...

Çiğdem Hanım Merhaba;

Adım Çağrı, Offroadcuyuz.com'un yöneticiyim. Bu gibi durumlar olabiliyor ne yazık ki; sizin karikatürünüzü her hangi bir paylaşım sitesi ve/veya sosyal ağda beğenen üyemiz, aynı karikatürü forumumuzda da paylaşmak istemiştir ki bu gayet doğal.

Sizin olduğunu bilerek böyle bir hareket yaptığını düşünmüyorum. Sorunun tatlıya bağlanması sevindirici, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

İyi Çalışmalar Diliyorum...

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011 Çiğdem Demir, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger